Hjem til jul?

Vurderer du å flytte til Grenland og er nysgjerrig på hvilke jobbmuligheter som finnes i regionen? Velkommen til HJEM TIL JUL 21. desember.

Bilde av Jonis Josef, Aleksander Walmann og Comfort hotell

Grenland er Norges fremste industriregion, og har mål om å bli verdens første klimapositive region innen 2040. Det er et hårete mål, men vi er på god vei!

I vår region finnes mange spennende jobbmuligheter innenfor ulike bransjer og virksomheter. Vi trenger flinke folk innenfor forskning, industri, bærekraft, teknologi, helse, revisjon, ikt og mye mye mer!

Hjem til jul arrangeres torsdag 21. desember kl. 18.00 på Comfort Hotel i Porsgrunn. Jonis Josef er konferansier og Alexander Walmann står for underholdningen.

Arrangementet er gratis og er for studenter eller andre hjemreisende til Grenland i julen.
NB! Påmeldingskvitteringen er adgangsbevis.

Meld deg på her