Finn penger til ditt prosjekt med Tilskuddsportalen

Tilskuddsportalen er et verktøy for deg som vil jobbe mer effektivt og lykkes bedre i å søke tilskudd til dine prosjekt. Her får du oversikt over alle tilskuddsordninger som tilbys norske organisasjoner.

Trenger laget til poden nye drakter? Hvem gir støtte til utbedring av friluftsområder? Hvilke støtteordninger finnes innen kultur? Tilskuddsportalen har svarene!

Lurer du på hvordan Tilskuddsportalen kan brukes anbefaler vi at du tar en titt på deres opplæringsvideoer. Her vil du også få tips om hvordan du enkelt kan lage en bedre søknad som gir deg større mulighet for å lykkes i jakten på tilskudd.

Hvem har tilgang?
Porsgrunn kommune har avtale med Tilskuddsportalen. Det vil si at alle lag og foreninger i Porsgrunn kommune har gratis tilgang til tjenesten. Tilskuddsportalen gir god arbeidsstøtte med søkefunksjon, katalog, kalender og lagring av favoritt-tilskudd.

Løsningen har også chat, som du kan bruke dersom du har spørsmål om ordningen.

Gå til Tilskuddsportalen

Frivillighetens År Tilskuddsportalen