Aktivitetsportalen Porsgrunn er åpnet!

Porsgrunn kommune lanserer en egenutviklet digital oversikt over alle fritidsaktiviteter. Finn din fritidsaktivitet i dag!

Fotball, korps, bandy, speider, maling, sang, håndball eller sosiale møteplasser – dette og mye mer finner du i Aktivitetsportalen Porsgrunn.

Besøk Aktivitetsportalen Porsgrunn her: aktivitetsportalenporsgrunn.no

Grenland Isbadegruppe

I Aktivitetsportalen møter du over 300 forskjellige tilbydere av aktiviteter og møteplasser som Porsgrunnsfolk i alle aldre kan engasjere seg i på fritiden. De fleste er lokalisert i Porsgrunn, men vi har også tatt med noen av Grenlandsklubbene som holder til i våre nabokommuner. Vi håper du vil bruke portalen for å finne fram til spennende og engasjerende fritidsaktiviteter for deg selv og familiemedlemmer som trenger din hjelp til å komme ut i aktivitet.

Kanskje er det sånn at du ønsker å engasjere deg som frivillig på et eller annet vis også. Her er mange arenaer og muligheter for å bidra dersom du ønsker det. Husk at frivillig engasjement bidrar til bedre folkehelse og trivsel i hverdagen. Porsgrunn trenger ditt bidrag.

Aktivitetsportalen Porsgrunn Logo 2 (1)