Åpning av Kulturnatt med Prisutdeling

Kl. 13:00 - 14:30. Sted: Ælvespeilet. Fri inngang.

Vi inviterer til storstilt åpning av Kulturnatt Porsgrunn 2023 med Prisutdeling i hovedsalen til kulturhuset Ælvespeilet. Det er gratis og åpent for alle!

Kulturprisen, Porselensstipendet og stipend til unge musikere og idrettsutøvere skal deles ut. Det blir flott musikk ved bl.a. Eidanger Pike- og Guttekorps og du får oppleve norgesmester i slampoesi Marija Bliznak!

Kultur- og idrettssjef Mariann Eriksen leder oss gjennom et spennende program med underholdning, en rekke prisutdelere og glade vinnere.

I løpet av et år har idrettsutøvere jobbet hardt for å nå sine mål, kulturarbeidere har produsert og formidlet, arkitekter har tegnet og håndverkere bygget. Dette har begeistret og engasjert mange, som har nominert kandidater til kommunens priser innen kultur, idrett, byggeskikk og restaurering. Priskomiteene har vurdert og diskutert og til slutt kommet frem til verdige vinnere.

La deg begeistre av prisvinnere og utøvere når Kulturnatt Porsgrunn åpnes med brask og bram i hovedsalen i kulturhuset Ælvespeilet!

Arrangør: Kulturavdelingen, Porsgrunn kommune
Sted: Kulturhuset Ælvespeilet, Storgata 164, 3915 Porsgrunn
Facebook: Åpning av Kulturnatt med Prisutdeling | Facebook

Åpning Med Prisutdeling (1)