Rockeklubben feirer 30 + 2 år!

Rockeklubben i Porsgrunn (RiP) feirer 30 + 2 år på lørdag med heidundrende jubileumskonserter i Jernbanegata i Porsgrunn sentrum.

Band som Kvelertak, Emanuel Desperados, Bob Hund og Honningbarna er med på å feire at Rockeklubben er 30 år, 2 år på overtid på grunn av koronapandemien.

Rockeklubben i Porsgrunn er drevet av ildsjeler med en brennende interesse for god musikk og gode konsertopplevelser, og de har gjennom mer enn 30 år med rock på dugnad etablert Rockeklubben i Porsgrunn som en av landets mest anerkjente rockeklubber og konsertarrangører.

RiP ble tildelt prisen "Årets Konsertarrangør 2017" av sine bransjekolleger tilknyttet Norske konsertarrangører, og fikk Porsgrunn Kommunes Kulturpris i 2006. RiP har også vunnet flere priser for sine unike konsertplakater som lages i samarbeid med lokale kunstnere og designere.

Vi gratulerer og takker Rockeklubben i Porsgrunn for en fantastisk innsats over mange år, som har gitt oss gode konsertopplevelser og satt Porsgrunn på rockekartet. Rock on!

Dogs Rip Maxemanuelsen