Prisutdeling

I løpet av et år har idrettsutøvere jobbet hardt for å nå sine mål, kulturlivet har produsert og formidlet, arkitekter har tegnet og håndverkere bygget. Dette har begeistret og engasjert mange, som har nominert kandidater til kommunens priser innen kultur, idrett, byggeskikk og restaurering. Priskomiteene har vurdert og diskutert og til slutt kommet frem til verdige vinnere.

Prisene deles i år ut under Lørdagsspeilet 27. November kl. 15:00, og annonseres på kommunens digitale flater samme dag. Ordfører Robin Kåss og Kultur- og idrettssjef Mariann Eriksen deler ut prisene. Nicolae Bogdan og hans kvartett rammer det hele inn med musikk fra Øst-Europa før og etter prisutdelingen.

Les mer om arrangementet her.

Kulturprisen Kandidater