Eldreprisen 2024

Frem til 1. september kan du nomninere en person, gruppe eller organisasjon til å vinne Eldreprisen 2024.

Eldreprisen tildeles enkeltpersoner, grupper eller organisasjoner innen kommunen. Kandidaten må ha gjort seg fortjent til prisen gjennom innsats for eldre i Porsgrunn kommune.

Det er en forutsetning at mottaker gir prisbeløpet videre til formål for eldre i Porsgrunn kommune. Dette formålet offentliggjøres ved overrekkelse av prisen.

Prisen på kr.10.000,- vil bli delt ut mandag 1.oktober på Ælvespeilet kulturhus i forbindelse med feiring av FNs internasjonale eldredag.

Begrunnede forslag på kandidater til prisen sendes innen 1.september 2024 til postmottak@porsgrunn.kommune.no og merkes «Eldreprisen 2024»

Spørsmål kan rettes til Eldrerådets leder Hans Martin Gullhaug på telefon 90766670