Heder ved ælva

Hvem blir mottaker av årets kulturpris, tidenes første musikkstipend og byggeskikkprisen? Finn det ut lørdag 12. november, under kulturnatt, på Ælvespeilet kl. 15:00. Fri inngang.

Det er mange høydepunkter under årets kulturnatt. For mange er prisutdelingen, Heder ved ælva, ett av dem. Se hele kulturnattprogrammet her: porsgrunn.kommune.no/kulturnatt

Heder ved ælva inneholder mye spennende, bl.a.:
- Korsang ved Canto Harmonia, ledet av Ingrid Halle
- Ulike prisutdelere, bl.a. Kjersti Myro, Anders Rambekk, Ragnhild Klingberg.
- Utdeling av idrettstipend, musikkstipend, porselensstipend, kulturprisen, byggeskikk- og restaureringsprisen.
- Musikalske innslag

I løpet av et år har idrettsutøvere jobbet hardt for å nå sine mål, kulturlivet har produsert og formidlet, arkitekter har tegnet og håndverkere bygget. Dette har begeistret og engasjert mange, som har nominert kandidater til kommunens priser innen kultur, idrett, byggeskikk og restaurering. Priskomiteene har vurdert og diskutert og til slutt kommet frem til verdige vinnere.

Heder Ved Ælva