Endelig er kulturnatta tilbake i Porsgrunn!

12. november er kulturnatta endelig tilbake! Det blir et mylder av kulturopplevelser når kommunens kulturaktører fyller Porsgrunn sentrum med arrangementer og liv og røre.

Etter noen års opphold er tiden overmoden for å hylle det fantastiske kulturlivet vi har i Porsgrunn. Bli med inn på kjente og ukjente arenaer, ut i en park, gå fra sted til sted og ta med deg minner for livet. Under kulturnatt blir du bedre kjent med hva Porsgrunn har å by på.

- og Porsgrunn har mye å by på når frivillige, institusjoner, utøvere, næringsliv og kommunen går sammen inn i kulturnatta for å spille hverandre gode.

Vi gleder oss til å vise frem det flotte programmet vi jobber med. Det er klart til lansering i oktober.

Vil du være med på laget og arrangere noe i Porsgrunn sentrum under kulturnatta, meld deg på via dette skjema innen 19. september.

Kulturnatt Porsgrunn koordineres av Virksomhet for kultur i Porsgrunn kommune.

Ta kontakt med arrangementskoordinator Halvor Nordal Strand på e-post, halvor.strand@porsgrunn.kommune.no, hvis du har spørsmål om Kulturnatt Porsgrunn.

Bilde Nyhet Lansenring Kulturnatt
20101106 Kulturnatta 0912