Påmelding
Kulturskolens ordinære tilbud har ingen søknadsfrist. Hovedopptak av elever gjøres i juni, men vi tar imot søknader hele året. Får du ikke elevplass, blir du satt på venteliste og vi kontakter deg så fort vi har ledig plass. Har du elevplass må du hvert år, innen 17. mai, bekrefte at du ønsker å fortsette.
- Nåværende elever fornyer plassen sin ved at foresatte logger seg inn her.
Brukernavnet er epost til foresatte som betaler fakturaen. Passordet lagde du da du søkte (har du glemt passordet, trykker du "Glemt passord" og får tilsendt nytt på epost).
- Nye søkere finner påmeldingsskjema her
Utmelding
Dersom noen ønsker å trekke seg fra påmeldingen, gis det anledning til det. Dette må gjøres skriftlig (epost eller via Speedadmin) til kulturskolens kontor (aldri til læreren) innen følgende frister:
- Elever som har meldt seg på og ønsker å trekke seg før skoleåret starter må gi skriftlig beskjed innen 10. august.
- Elever som ønsker å slutte til jul/nyttår, må gi skriftlig beskjed innen 1. desember.
Overholdes ikke fristene, betraktes semesteret som påbegynt og en må under normale omstendigheter regne med å betale full semesteravgift (dvs. elever som finner ut at de vil slutte etter at undervisningen har startet, må betale for hele semesteret).
Gjør deg kjent med vårt elevreglement.