Varsling til publikum

Innhold

I forbindelse med vannavstengninger, lekkasjer, kokeanbefaling, driftsavbrudd etc. vil det gå ut en beskjed om hva som har skjedd eller hva som skal skje. Vi vil da varsle deg via telefon.

Alle abonnenter innenfor berørt område vil bli varslet.

Har du ikke blitt varslet?

Sjekk din oppføring.
Her kan du også endre til telefonnummer du ønsker å bli varslet på.

 Har du registrert telefonnummer men ikke fått varsel, kan du gi beskjed her.

Sårbare bedrifter og virksomheter – slik blir du varslet:

Jobber du i en bedrift som er spesielt sårbar hvis vannet blir borte? For eksempel: 

  • Sykehus og medisinske sentre
  • Alders- og sykehjem
  • Leger og tannleger
  • Barnehager og skoler
  • Næringsmiddelprodusenter
  • Restauranter og caféer

Da kan du få beskjed hvis vannet stenges eller av andre grunner ikke kan benyttes. Dersom du hører hjemme i en av disse gruppene, eller mener du er spesielt sårbar av andre grunner, kan du sette adressen din som sårbar.

Slik gjør du:

Gå til Servicevarsling.no og sjekk din oppføring

Her kan du registrere nøkkelpersoner for din virksomhet i tilleggsregisteret.

  1. Gå til Servicevarsling.no 
  2. Velg sjekk din oppføring
  3. Fyll inn feltene og sikkerhetskoden og trykk hent pin-kode. Skriv denne inn feltet som kommer. 
  4. Legg inn opplysninger i tilleggsregisteret.
Til toppen