Se programmet for Kulturnatt

Bli med Tore Renberg fra pub til pub, opplev kunst laget av flere hundre barn i Rådhusparken, se film inne og ute, dra på rockekonsert, kioskmuseum, prisutdeling, utstillingsåpning, porselensvandring eller yoga. Det er noe for enhver smak når kulturnatt returnerer til Porsgrunn 12. november.

SE PROGRAMMET HER

- Vi er utrolig stolte av dette programmet. At alle disse flott aktørene er med på å markere en ny start for kulturnatt i Porsgrunn, etter noen års pause, er rett og slett veldig stas. Dette blir et varmt og sterkt lys i novembermørket for mange.

Det sier arrangementskoordinator i Porsgrunn kommune Halvor Nordal Strand.

- Programmet viser noe av mangfoldet og kvaliteten i kulturtilbudene, og en vilje til å gå sammen om å skape noe unikt for kommunen vår. Jeg tror de fleste vil finne flere programpunkter de ønsker å få med seg 12. november, uavhengig om man er en ivrig kulturbruker eller ikke.

De fleste arrangementene er gratis. Sjekk ut programmet og lag din egen kulturnattløype.

Litt om Kulturnatt 2022
Etter noen års opphold er tiden overmoden for å hylle det fantastiske kulturlivet vi har i Porsgrunn. Bli med inn på kjente og ukjente arenaer, ut i en park, gå fra sted til sted og ta med deg minner for livet. Under kulturnatt blir du bedre kjent med hva Porsgrunn har å by på.

- og Porsgrunn har mye å by på når frivillige, institusjoner, utøvere, næringsliv og kommunen går sammen inn i kulturnatta for å spille hverandre gode.

Kulturnatt Porsgrunn koordineres av Virksomhet for kultur og idrett i Porsgrunn kommune.

Ta kontakt med arrangementskoordinator Halvor Nordal Strand på e-post, halvor.strand@porsgrunn.kommune.no, hvis du har spørsmål om Kulturnatt Porsgrunn.