100 år med kommunal kino i Porsgrunn!

I 2021 fylte kinoen i Porsgrunn 100 år som kommunal kino. Denne høsten og vinteren skal Filmsentret Charlie markere 100-års jubileumet med flere arrangementer og aktiviteter.

Kinoen i Porsgrunn har vært kommunal siden 1921. I utgangspunktet skulle 100-års jubileumet vært markert i 2021, men pga. pandemi og nedstengninger måtte markeringen flyttes. Denne høsten og vinteren skal kinoen endelig få feiret sammen med resten av Porsgrunns befolkning!

“Vi på Filmsentret Charlie er veldig stolte av vår mangeårige kommunale forankring og gleder oss til å endelig få feiret vårt 100-års jubileum sammen med våre kjære kinogjester!” sier Cindy Langkaas, salgskonsulent ved Filmsentret Charlie.

Mer informasjon om høsten/vinterens planer og jubileumsprogram kommer etterhvert. Følg med på kinoens Facebook side og nettside www.charlie.no.

Hipp hipp hurra til Porsgrunn kino – 100 (+1) år som kommunal!